Welkom

Welkom iedereen op onze wiki over grensoverschrijdend gedrag bij jongeren met een mentale beperking en autisme.

Autisme_en_ik.jpg

Wij zijn studenten in de bacheloropleiding Toegepaste psychologie aan de hogeschool Vives te Kortrijk. Samen vormen we de klasgroep 1BaTP - B1; deze groep bestaat uit 13 studenten. Deze studenten hebben samen aan deze wiki gewerkt. Wilt u meer weten over wie we zijn? Dan kunt u hier klikken.

We kozen het onderwerp grensoverschrijdend gedrag voor de wiki aangezien het ook ons project is in het vak SOVA. Het leek ons dan ook nuttig om hieromtrent meer informatie op te zoeken en ons erin te verdiepen.
We hebben ons vooral gefocust op de zoektermen, autisme, mentale beperking en natuurlijk grensoverschrijdend gedrag (bv. pesten).

images.jpg

Om uw beleving op deze wiki wat aangenamer te maken hebben we nog even op een rijtje gezet wat er precies te vinden is op de wiki.

Ten eerste kunt u onze basisartikels terugvinden en een samenvatting lezen via de powerpointpresentaties. Klik hier om naar de pagina met basisartikels te gaan.

Daarna hebben we verschillende lijsten opgesteld met verdere informatie rond het thema:

Onder het tabblad werkdocumenten kunt u alle werkdocumenten per leerling terugvinden. In deze documenten kunt u ons zoekproces volgen en zien hoe we tot alle informatie op deze wiki zijn gekomen. Misschien kan dit interessant zijn om eens na te lezen.
Indien u meteen naar het werkdocument Word wilt gaan kunt u hier klikken. Om meteen naar de Excel documenten te gaan klik hier.

We wensen u alvast veel plezier op deze wiki!

jongen-kijkt-uit-over-zee-400x266.jpg